Webshop

Fizetés


A kártyás fizetés feltételei:

Az EFEB Webshop felületen az alábbiakban meghatározott feltételekkel van lehetőség a Budapest Bank által elfogadott belföldi kibocsátású, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával (továbbiakban: „internetes bankkártyás fizetés”) történő fizetésre.


1. Fizetés folyamata:

Amennyiben a kártyás fizetési opció került kiválasztásra a pénztárban, úgy a megrendelési folyamat végén a "Megrendelem" gombra kattintva a vásárló a Budapest Bank fizetési oldalára kerül átirányításra a megrendelés fizetendő összegével. A Budapest Bank fizetési szerverén a kártyabirtokos nevét, kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját szükséges megadni. A Budapest Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja elA kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A fizetési folyamat végén vagy annak megszakításakor a Felhasználó visszairányításra kerül az EFEB Webshop felületére, ahol az elvégzett tranzakció sikerességéről, illetve sikertelenségéről tájékoztatást kap. A Budapest Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki. Sikertelen tranzakció esetén a Budapest Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza.

Sikertelen fizetési tranzakció esetén a megrendelés nem kerül automatikusan törlésre, kapcsolatfelvételt követően a vásároló és az ügyfélszolgálat egyezteti a további teendőket.

Sikeres befizetés esetén a bankkártya egyenleg azonnal megterhelésre kerül és az EFEB Webshop haladéktalanul elvégzi a kívánt műveletet.

2. Adatkezelés:

Internetes bankkártyás fizetés során az EFEB Webshop a következő tranzakciós adatokat továbbítja a Budapest Bank részére:

    tranzakció azonosítója;
    tranzakció típusa;
    tranzakció pénzneme;
    tranzakció összege.

Az adatok kezelésének és továbbításának célja a fizetés biztonságának garantálása és szabályos lebonyolításának ellenőrzése. Az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. a tranzakcióval kapcsolatos adatokat a tranzakció dátumától számított 18 hónapig kezeli, ezt követően törli azokat.

Az EFEB Webshop a fentieken kívül semmilyen személyes adatot, kártyaadatot, illetve a fizetéssel összefüggő más adatot nem kezel, nem továbbít.

Az Ön személyes adatainak védelme az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 1992. évi LXIII. törvény). 

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk. 


3. Felek felelőssége, a bankkártyás online fizetési rendszer sajátosságai:

A fizetési tranzakció szabályos lebonyolítását, a bankkártya adatok kezelését, az adatok titkosítását, a folyamat biztonságát a Budapest Bank végzi és biztosítja. Az EFEB Webshop a fizetési tranzakcióhoz a 3. pontban rögzített adatokat szolgáltatja, a tranzakció végeredményéről pedig a Budapest Banktól tájékoztatást kap. Így a fizetési folyamattal összefüggő, a Budapest Bank, illetve a kártya kibocsátó bank hatáskörébe, érdekkörébe tartozó kérdésekért az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. nem vállal felelősséget.

A bankkártyával való fizetés a Budapest Bank Zrt. szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja a Budapest Bank Zrt. ügyfélszolgálatát.

Az EFEB a megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirtokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. Az EFEB a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért az EFEB felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért az EFEB semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért az EFEB felelsséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Hibás összeg megadásából eredő problémák kezelése: amennyiben a vásárló az igénybevett szolgáltatás árát meghaladó összeg kifizetését kezdeményezte, ebben az esetben ezt írásban (e-mailben: info@efeb.hu) az EFEB felé kell jelezni. A levélnek tartalmaznia kell a túlfizetés összegét, idejét és a tranzakció számát. A Szolgáltató a túlfizetés tényét a bejelentést követő 15 napon belül kivizsgálja és amennyiben a követelést jogosnak ítéli, úgy kezdeményezi a túlfizetett összeg Vásárló bankszámlájára utalását. A vizsgálat eredményéről a Vásárlót (a tranzakcióban megadott e-mail címen) írásban tájékoztatja.

A felhasználó felel az általa megadott adatok valódiságáért és köteles a szolgáltatást rendeltetésszerűen, jelen feltételek, valamint az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft-vel kötött  Felnőttképzési szerződés feltételei szerint használni.

A Budapest Bank jogosult a szolgáltatást, valamint a felhasználó bankkártya számának elfogadói hálózatában történő használatát azonnali hatállyal felfüggeszteni a nemzetközi kártyatársaságok rendelkezései szerint, csalárd tranzakció gyanúja esetén. Az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. a fizetési tranzakció során nem vizsgálja felül a Budapest Bank tranzakció sikerességéről, sikertelenségéről, felfüggesztésről szóló döntését.

Az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a Budapest Bank által csalárdnak minősített tranzakciókból eredő követeléseit a felhasználótól, valamint a nyilvántartása szerint felhasználó költségviselőjétől egyetemlegesen követelje, azt vele szemben érvényesítse.

Az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. az  EFEB Webshop felületen megadott adatokat ellenőrzi és amennyiben a tranzakció megállapíthatóan nem hajtható végre, azt leállítja.

Az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. nem vállal felelősséget, ha megszakad az internetes kapcsolat és emiatt a tranzakció nem befejezett, illetve sikertelen. Amennyiben téves felhasználóra történik befizetés az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. a befizetett összeget nem téríti vissza.

Számla igény esetén a befizetési bizonylatot a megadott e-mail címre az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. elektronikusan továbbítja.

 

4. A vásárló elállási joga:

 

Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített, „A távollevők között kötött szerződés” feltétel nélküli elállási jogával, amennyiben a termék teljesen sértetlen, további eladásra alkalmas állapotban van. A termék átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől és a szerződéstől. Ebben az esetben az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft.  köteles az Ön által kifizetett termék/ek teljes összegét az elállást és a termék sértetlen visszaszolgáltatását követő 30 napon belül visszatéríteni. (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről). Az elállási jog gyakorlásakor az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségeket minden esetben a megrendelő viseli, egyéb költség ezen felül nem terheli. Vásárlási szándékától – indoklás és egyéb költség, kötelezettség nélkül – rendelése feldolgozási folyamata során (amíg a megrendelt árut nem adtuk postára) is elállhat az info@efeb.hu e-mail címre küldött levelével, melyben a megrendelés azonosíthatóságát tartalmazó adatokat kötelező megjelölni. Amennyiben az elállás nem azonosítható (a megrendeléshez kapcsoló adatok nem állnak rendelkezésre) e-mailben válaszolunk az elállást tartalmazó üzenetre.

 

Vasárnap és ünnepnapokon ügyfélszolgálatunk zárva tart, a Posta is munkaidőben kézbesít, ezért célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot.

 

Használt, sérült termék visszavásárlására az EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. nem kötelezhető, kivéve nyomda- vagy egyéb gyártáshibás termék esetén, ekkor az Eladó köteles hibátlan termékre cserélni a hibásat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy terméket kizárólag számlával együtt tudunk visszavenni vagy cserélni. A visszavásárlásról a Vásárlás menüpontban talál bővebb információt.

 

5. Reklamációk, panaszkezelés:

 

A fizetési tranzakcióval, a bankkártya adatok kezelésével, titkosításával, valamint a bankkártyával összefüggő panaszokkal a kártyabirtokos/felhasználó a kártya kibocsátó bankjához fordulhat.

A vásárolt termékkel és a vásárlás folyamatával összefüggő panaszokkal a vásárló az EFEB Felnőttkoktatási Központ Kft. ügyfélszolgálatához fordulhat, melynek elérhetősége:

EFEB Felnőttoktatási Központ Ügyfélszolgálat  
Postacím: EFEB Felnőttoktatási Központ Kft. 1139 Budapest, Frangepán u. 19.
Telefon: +36(1) 321 9215
Fax: +36(1) 3197323
Adószám: 12509128-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-689873

 

Sérült csomaggal, illetve termékkel kapcsolatban a Vásárlás menüpontban talál bővebb információt.

Rekalmáció esetén a kivizsgálás határideje a beérkezéstől számított 30 nap. Ha az elbírálást megalapozó vizsgálat előreláthatólag harminc napnál hosszabb ideig tart, az elintézés várható időpontjáról tájékoztatjuk Önt.